ffdc ffdc .

ffdc

متخصص درمان ريشه دندان در غرب تهران دكتر ميترا وثوقي

در سلامت جسم و روح ، زيبايي و ادا كردن كلمات تامين مي نمايد .

همينطور به ياري اين علم مي‌توان بسياري از بيماري‌ها را در مرحله هاي اوليه شناخت و از پيشرفت آن جلوگيري كرد .
درمان ريشه به اين علت انجام مي شود كه دندان را هرچند بدون عصب زنده داخل دهان داشته باشيم و در كنار آن نيز در زمان خوردن درد نداشته باشيم . همچنين باقي ماندن دندان داخل دهان سبب حفظ زيبايي و ظاهر بيمار نيز مي شود . درمان ريشه دندان معمولاً احتياج به يك يا دو جلسه ملاقات با پزشك مي باشد ، اما در بعضي مواقع امكان دارد به دليل سختي كار يك جلسه ديگر نيز به دوره درمان ريشه دندان اضافه شود .   
درمان ريشه زماني لازم مي شود كه پزشك تشخيص دهد ناحيه نرم بافت دندان دچار عفونت شود . اين عفونت منجر به پوسيدگي دندان مي گردد . در اين مواقع عكس راديولوژي به وسيله ي پزشك تجويز مي شود و عفونت ها و وضعيت دندان بيمار كامل بررسي مي شود ، زيرا اين عكس داراي اشعه ايكس مي باشد و وضعيت كلي دندان و مشكلات احتمالي را نيز مي توان از روي آن تشخيص داد . علائم تشكيل عفونت دهان را مي توان از روي لق شدگي دندان ، درد هنگام خوردن و آشاميدن به خصوص مواد سرد و گرم و ...  را تشخيص داد . كلينيك تخصصي دندانپزشكي دكتر ميترا وثوقي يكي از بهترين و حرفه اي ترين كلينيك هاي تخصصي در غرب تهران است . دكتر ميترا وثوقي متخصص جراحي و درمان ريشه دندان مي باشد . كلينيك تخصصي دندانپزشكي دكتر ميترا وثوقي خدماتي همچون درمان و جراحي ريشه دندان و ايمپلنت را ارائه مي دهد  .
متخصص درمان ريشه درغرب تهران :متخصص درمان ريشه در صادقيه ، اگر كه خيلي وقت است به دنبال يك متخصص درمان ريشه مي باشيد دكتر ميترا وثوقي در محدوده غرب تهران پيشنهاد خوبي براي شما عزيزان مي باشد . 
درمان ريشه دندان در محدوده غرب تهران :درمان ريشه دندان در محدوده غرب تهران ، از حرفه اي ترين ها و بهترين ها مي باشند . با مراجعه به اين مركز به هيچ عنوان پشيمان نمي شويد . درمان ريشه به معناي خارج كردن عصب يك دندان ، تميز كردن و شكل دادن به فضاي كانال است و در آخر نيز براي جلوگيري از ورود ميكروب و باكتري به عصب دندان بايد دندان را پر نماييد .براي خدمات بهتر به متخصص درمان ريشه دندان در تهران مراجعه كنيد.
دكتر متخصص درمان ريشه در غرب تهران :دكتر متخصص درمان ريشه در غرب تهران بسيار كم مي باشد كه واقعا حرفه اي و مجرب باشد اما دكتر ميترا وثوقي در محدوده غرب تهران از تخصصي ترين متخصص ها در زمينه درمان ريشه و جراحي ريشه است . 
بهترين متخصص درمان ريشه در غرب تهران :بهترين متخصص درمان ريشه در غرب تهران دكتر ميترا وثوقي مي باشد كه اين دكتر متخصص داراي بورد تخصصي و استاد يار دانشگاه است . با خيالي راحت به اين مركز مراجعه نماييد و مطمعن شويد كه مشكلتان حل مي شود . 
به شكلي كه عفونت دهان پيشرفت نمايد ، ديگر اين علائم را شاهد نيستيم ، زيرا عفونت به ريشه دندان رسيده و عصب دندان از ميان مي رود  . پس از اين مشكلات ديگري متوجه دندان مي شوند، از جمله آن ها مي توان به موارد زير اشاره كرد : ورم لثه اطراف دندان آسيب ديده ، ترشح چرك از دندان ، ورم صورت ، درد در زمان جويدن و تيرگي دندان . درد عصب كشي دندان تقريبا زياد است ، اما دردي كه در مواقع درمان ريشه با  فرد روبرو  است ، كم تر از درد درمان در مواقع پر كردن دندان مي باشد . اما اين را هم بايد در نظر داشت كه امكان دارد بعد از درمان ،  درد زيادي را دارا باشيد . 
فقط در مواقع درمان ريشه اندكي خونريزي داريم . بعد از درمان ريشه دندان حساس مي شود و پس رعايت نكاتي همانند عدم جويدن مواد غذايي سفت ضروري است . براي تسكين درد داروهايي كه به وسيله پزشك تجويز شده است را استفاده كنيد در صورتي كه درد دندان شما ادامه داشت حتما به پزشك خود مراجعه نماييد . همينطور بايد توجه داشته باشيد كه در اين دوره چند بار بايد پيش پزشك رفت تا دوره درمان كامل شود . . 
درد يك تجربه دردناك حسي و يكي از علل هاي مهم مراجعه بيماران به دندانپزشك مي باشد. به همين علت شناخت جنبه هاي گوناگون درد ، مسيرهاي انتقال ، علت هاي دردهاي ارجاعي به دندان ها و نيز چگونگي درمان و يا نياز به مشاوره با متخصص هاي گروه پزشكي براي درمان بيماران از اهميت بسيار زيادي برخوردار مي باشد .  
طبق يك مطالعه انجام شده در كشورمان ، بسياري از مردم در يك فاصله زماني كوتاه (6 ماه) از مواقعي كه مورد پرسش قرار مي گيرند درد دندان را تجربه كرده و حتي براي درمان آن به دندانپزشك مراجعه مي نمايند . دردهاي دنداني از جمله دردهاي شايع سر و صورت هستند و امكان بيشتر شدن اين دردها به اطراف آن ها وجود دارد . 
همچنين امكان دارد كه دردهاي با منشا غير دنداني به شكل درد دندان احساس شوند . به همين علت باعث مي شود دندانپزشك ها بايد ضمن آشنايي با انواع تظاهرهاي دردهاي دنداني و غير دنداني ، با پگونگي تفكيك آن ها از يكديگر آشنا باشند و طبق تشخيص دقيق و صحيح به درمان بيماران پرداخت نمايند  . در اين فصل علاوه بر مروري بر دردهاي دنداني و شبه دنداني ، به دليل بروز درد پس از درمان ، چگونگي كنترل آن و نيز توضيح دلايلي كه تحت كنترل دندانپزشك بوده و رعايت آن ها مي تواند از شدت درد پس از درمان كم نمايد ، پرداخته مي شود . 
1. واژه هاي مهم مرتبط با درد ، انواع الياف عصبي ، مسيرهاي انتقال ، دردهاي با منشأ غيردنداني
1.1 واژه شناسي و اهميت آشنايي با گويش بيماران در هر منطقه جغرافيايي در خصوص تعريف درد 
گويش و چگونگي ايجاد درد در ايجاد ارتباط ميان درمان گر و بيمار بسيار پر اهميت است .يكي از دلايلي كه هر دندانپزشك بايد بياموزد ، چگونگي گويش و تفسير درد به وسيله ساكنين محل جغرافيايي است كه وي در آنجا مشغول به كار است . دندانپزشك هنگامي مي  مي تواند به تشخيص درست برسد كه بتواند به طور كامل علايم و نشانه هاي ذكر شده به وسيله ي بيمار را درك كرده و آن را با آموزه ها و اطلاعات خود مورد تجزيه تحليل و ارزيابي قرار دهد . به همين علت درك گويش و واژه شناسي محل طبابت از اهميت زيادي برخوردار است . تحقيق ها نشان داده كه يكي از دلايل مهم دريافت نكردن خدمات درماني مناسب در بعضي بيماران ممكن است ناشي از عدم ارتباط مناسب ميان دندانپزشك و بيمار و نيز عدم توانايي بيمار در انتقال علايم درد خود به دندانپزشك باشد . 
2٫1 آلودينيا و هيپر آلژزي
دانستن مفهوم دو واژه آلودينيا و هيپر آلژزي كه به طور مكرر در متون مربوط به درد مورد استفاده قرار مي گيرند از اهميت زيادي برخوردار است .
آلودينيا در واقع كاهش آستانه درد در مقابل محركي است كه قبلا دردناك نبوده است . به عنوان  مثال گاهي بيماراني كه پيش تر چنين حساسيتي نداشته اند ، از حساسيت در جويدن شكايت دارند . در چنين موقعيتي دندانپزشك بايد تشخيص دهد كه بيمار دچار آلودينياي مكانيكي در دندان مورد نظر شده است . 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۲:۴۵ توسط:vvcv موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :